Χαλυβουργία Ελλάδος
BRANDING | ATL

Η Χαλυβουργία Ελλάδος είναι από τις παλαιότερες ελληνικές βιομηχανίες και η δεύτερη μεγαλύτερη ιδιωτική βιομηχανία παραγωγής προϊόντων χάλυβα.

Η νέα επωνυμία Χαλυβουργία Ελλάδος προέκυψε από την συγχώνευση της Χαλυβουργίας Θεσσαλίας και της Ελληνικής Χαλυβουργίας. Η μελέτη και ο σχεδιασμός του Λογοτύπου και της Ταυτότητας ανατέθηκε στην mandarini.

Σχεδιασμός Λογοτύπου

Το ΕΜΒΛΗΜΑ σχηματίζει τα σύμβολα ΕΧΘ, που αντιπροσωπεύουν 2 βασικές έννοιες για την εταιρία:
α) Ελληνική Χαλυβουργία Θεσσαλίας, διατήρηση των τριών βασικών συστατικών της ονοματολογίας του παρελθόντος,
β) Ελληνικά Χρυσά Θεμέλια, αναφορά στην ονομασία και την υπογραφή του προϊόντος.
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ: Δημιουργία ενός κύκλου ανοιχτού – διευρυνόμενου, η εταιρία δεν γνωρίζει σύνορα.
ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ: Το Πορτοκαλί χρώμα απορρέει από τη Θεσσαλία, ο διπλός τόνος πορτοκαλί προκύπτει από την διαδικασία παραγωγής (λάβας), ενώ το Γκρι από τον ίδιο τον χώρο και το προϊόν. Προσδίδει στιβαρότητα και κύρος.


Γιατί “Χαλυβουργία Ελλάδος”;

Χαλυβουργία

Γιατί ορίζει το αντικείμενο και έχει επικρατήσει μέσα στα χρόνια ως βασικό στοιχείο αναγνώρισης τόσο της Θεσσαλίας όσο και της χώρας

Ελλάδος

– Της προσδίδει κύρος  – Ορίζει τη “μοναδικότητά” της – Τη διαχωρίζει από τον ανταγωνισμό – Είναι εύκολα αναγνωρίσιμη / απομνημονεύσιμη – Έχει leader positioning

Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας

Έντυπα

Εταιρικά και Προϊοντικά έντυπα

Εταιρική καταχώριση

Back to top