
ΛΕΝΕ
… ότι το mandarini είναι ένα ”ΕΠΟΧΕΙΑΚΟ ΦΡΟΥΤΟ”

ΛΕΜΕ
ότι οι ΙΔΕΕΣ καρποφορούν μετά από
ώριμη σκέψη …

ΛΕΝΕ
… ότι η διαφήμιση “ΠΟΥΛΑΕΙ ΑΕΡΑ”

ΛΕΜΕ
ότι “ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΑ” δεν ζεις …

ΛΕΝΕ
… ότι οι διαφημιστικές είναι γεμάτες από “ΑΠΕΙΡΑ ΠΑΙΔΑΡΕΛΙΑ”

ΛΕΜΕ
ότι μία ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ σκέφτεται τολμηρά και δημιουργεί …

ΛΕΝΕ
… ότι οι διαφημιστικές επιλέγονται, ποτέ δεν “ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΠΕΛΑΤΕΣ”

ΛΕΜΕ
ότι τίποτα δεν γίνεται “με το ζόρι”. Η αμοιβαία επιλογή είναι προϋπόθεση …