BRANDING
KTEO Autopass
Το νέο ιδιωτικό ΚΤΕΟ ξεκίνησε την λειτουργία του με κύριο μέλημα να προσφέρει υπηρεσίες τεχνικού ελέγχου οχημάτων σε κορυφαίο επίπεδο. Το φιλικό περιβάλλον σε συνδυασμό με την άνεση και τον υψηλής αισθητικής χώρο δίνουν μια διαφορετική προσέγγιση της εικόνας των ΚΤΕΟ στην Ελλάδα.

01. Oνοματολογία

Γιατί “Autopass”

Στα πλαίσια ανάπτυξης της εταιρικής ταυτότητας, ζητήθηκε η εύρεση ονόματος για την νέα εταιρία. Ανάμεσα στις διαφορετικές κατευθύνσεις ονοματολογίας επιλέχτηκε η ονομασία “Autopass”. Ένα εύηχο και ευκολομνημόνευτο όνομα που προκύπτει από  την σύνθεση των λέξεων Auto και Pass τονίζοντας μέσα από τις δύο λέξεις την εύκολη διαδικασία τεχνικού ελέγχου από την οποία περνάς το όχημά σου.

02. Σχεδιασμός Λογοτύπου

Ο σχεδιασμός και η επιλογή χρώματος.

Για την οπτικοποίηση του σήματος, επιλέχτηκε μια λιτή, απλή τυπογραφική γραμματοσειρά. Ο δρόμος κυρίαρχο στοιχείο στο λογότυπο, οδηγεί νοητά στην Autopass. Το πορτοκαλί χρώμα δίνει τον τόνο του ενθουσιασμού, της χαράς, της φρεσκάδας. Στοιχεία που βρίσκονται σε πλήρη εναρμόνιση με τα χαρακτηριστικά της μάρκας.

03. Εταιρική Ταυτότητα

Ο σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας δανείστηκε στοιχεία της αρχιτεκτονικής του κτιρίου της Autopass. Τα φωτεινά πορτοκαλί τετράγωνα και  τα γκρί παραλληλόγραμμα της εξωτερικής όψης του κτιρίου αποτέλεσαν το βασικό μοτίβο που χρησιμοποιήθηκε για τη ταυτότητα της μάρκας.

04. Επικοινωνία

Εδώ, Pass … 

Εκμεταλλευόμενοι την χρήση της αγγλικής λέξης “Pass” που αποτελεί μέρος του ονομάτος Autopass, δημιουργήσαμε σειρά τίτλων για να επικοινωνηθούν μηνύματα που αφορούν τη μάρκα. Το ύφος απλό, άμεσο και φιλικό όπως ταιριάζει στη φιλοσοφία της εταιρίας.

Website

To site σχεδιάστηκε με γνώμονα την εύκολη πλοήγηση στις σελίδες από τους χρήστες και τη λειτουργικότητα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον σχεδιασμό της σελίδας των Οnline ραντεβού, σε γέφυρα με το crm πρόγραμμα της Autopass.

Back to top