Η MICROSOFT, πολυεθνική εταιρεία τεχνολογίας αποτελεί έναν από τους κορυφαίους παραγωγούς λογισμικού προϊόντων και υπηρεσιών παγκοσμίως. Παρόλο που η Microsoft κατέχει κυρίαρχη θέση στην αγορά σουίτας λογισμικού γραφείου ιδίως με το Microsoft Office καθώς και την αγορά του λειτουργικού συστήματος έχει ωστόσο ισχυρό ανταγωνισμό στα περιφερειακά προϊόντα Hardware.
Ζητούμενο …
η δημιουργία καμπάνιας που να απαντάει:
Concept ...
Προκειμένου να επιτευχθεί η αφοσίωση στην μάρκα και για τα περιφερειακά προϊόντα, μιλήσαμε για το Hardware αναδεικνύοντας τον πυρήνα της MICROSOFT που είναι η Καινοτομία και η συνεχόμενη επένδυση σε Έρευνα και Μελλοντικές τεχνολογίες.
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ:
Eσείς τι βλέπετε;
Eμείς, βλέπουμε μπροστά ...
Με κεντρικό μήνυμα “Εσείς τι βλέπετε? Εμείς βλέπουμε μπροστά…” και πρωταγωνιστές 4 “άτακτους” μικρούς, η καμπάνια ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία σε περιοδικά, ηλεκτρονικά μέσα καθώς και POP υλικών στα καταστήματα λιανικής – αποσπώντας τα θετικά σχόλια της μητρικής εταιρίας.